نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

استرس تکراری سپاهان و استقلال| پرونده بازیکن گل گهر به جریان افتاد؟

  • کد خبر: ۹۹۶۲۱
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
استرس تکراری سپاهان و استقلال| پرونده بازیکن گل گهر به جریان افتاد؟
پرونده بازیکن گابنی احتمالا دوباره به جریان می‌افتد.

به گزارش شهرآرانیوز، با اعلام عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر و کسر امتیاز این تیم به سود استقلال، سپاهان و پیکان دوباره بررسی می‌شود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده «اریک باگناما»، بازیکن گابنی و غیر‌مجاز گل‌گهر سیرجان، این تیم را در سه مسابقه‌ای که از این بازیکن استفاده کرده بود، ۳‌بر ۰ بازنده کرد.

به‌این‌ترتیب تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان که باگناما برابرشان به میدان رفته بود، سه‌امتیاز گرفتند و معادلات جدول لیگ برتر به هم خورد. چند هفته بعد، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم که درخواست تجدیدنظر‌خواهی گل‌گهر برای شکستن رأی را در دستور‌کار قرار داد، این بخش از رأی کمیته انضباطی یعنی کسر امتیاز از گل‌گهر را تأیید کرد.

با‌این‌حال انتشار یک فایل صوتی منسوب به غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس عزل‌شده فدراسیون فوتبال، به ابهامات درباره نحوه صدور رأی علیه گل‌گهر دامن زد و فشار‌ها را روی فدراسیون بیشتر کرد. در این فایل صوتی رفیعی به‌صورت مستقیم در فرایند رأی‌دادن کمیته انضباطی دخالت می‌کند و توصیه‌هایی به رئیس این کمیته می‌دهد. در این فایل صوتی و به گفته رفیعی، فدراسیون فوتبال هم در ماجرای صدور مجوز بازی برای بازیکن گل‌گهر مقصر بوده است.

هرچند کمیته استیناف درخواست دادخواهی بازگشت امتیاز به تیم گل‌گهر را رد و رأی کمیته انضباطی را تأیید کرد، اما حالا احسان اصولی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، بحث بررسی و واکاوی مجدد این پرونده را پیش کشیده است؛ آن‌هم درست یک روز بعد از برکناری عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال و استعفای مشاور حقوقی‌اش. اصولی که صبح دیروز با برنامه «ورزشگاه» در شبکه ۵ گفتگو می‌کرد، در واکنش به دخالت غلامرضا رفیعی در این پرونده گفت: یک فایل صوتی منتشر شد که جای تأسف دارد. باید به‌صورت مستقل این موضوع دقیق بررسی و واکاوی و اگر نیاز به تجدیدنظر است، انجام بشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->